Սույն հոդվածում ներկայացված է երկու սովորական տեսախցիկից 3D սկաներ կառուցելու եղանակ: Այն հիմնված է ստերեոտեսողության վրա և տարբերվում է մնացած 3D սկաներներից նրանով, որ չի պահանջում լազեր, համակարգված լույս կամ այլ թանկարժեք սենսորներ: Օբյեկտը տեղադրվում է տեսախցիկներից մոտ 40-50 սանտիմետր հեռավորության վրա և պտտվում փոքր անկյուններով: Ամեն պտույտի համար հաշվարկվում է անհավասարությունների քարտեզը, որից ստացվում է խորությունների քարտեզը` կետերի ամպի տեսքով: Այնուհետև առանձնացվում է օբյեկտը տեսարանից, միավորվում են տարբեր տեսարաններից կետերի ամպերը և ստացվում է ամբողջական 3D մոդել:
;
В данной статье представлен метод построения 3D сканера при помощи двух обычных веб камер. Этот метод основан на стереозрении и отличается от других 3D сканеров тем, что не требует лазера, структурированного света или других дорогих сенсоров. Объект помещается на расстоянии 40-50 сантиметров перед камерами и вращается на маленькие градусы. Для каждого вращения вычисляется карта смещений по двум камерам и строится карта глубины в виде облака точек. Далее мы отделяем объект от сцены и соединяем облака точек объекта из разных ракурсов, чтобы получить полную 3D модель.
oai:noad.sci.am:136028
Mar 4, 2021
Jul 29, 2020
18
https://noad.sci.am/publication/149665
Edition name | Date |
---|---|
Aram Gevorgyan, 3D Scanner from Two Web Cameras | Mar 4, 2021 |
Գևորգյան Վահան Կարապետյան Գևորգ Սարուխանյան Հակոբ