Օբյեկտ

Վերնագիր: Շարժական սարքերի համար նմուշների հիման վրա պատկերների inpainting ալգորիթմի կատարելագործումը նման բլոկների տեղաշարժմամբ ; Модификация inpainting алгоритма для мобильных устройствс использованием сдвигов похожих блоков

Ամփոփում:

Թվային պատկերների ներկումը (ավարտումը) անհայտ տիրույթի լցման պրոցես է ինֆորմացիայով հայտնի տիրույթից: Շարժական սարքերի զարգացման շնորհիվ կա ներկման ալգորիթմների պահանջարկ շարժական սարքերի վրա այնպիսի հավելվածերում, ինչպիսիք են օբյեկտների հեռացումը, պատկերների վերականգնումը և այլն: Նմուշների հիման վրա ներկման ալգորիթմն ամենահայտնի և արդյունավետ ներկման ալգորիթմներից է, սակայն այն բավականին դանդաղ է շարժական սարքերի համար: Այս հոդվածի նպատակն է մշակել բարձր կատարողականությամբ ներկման ալգորիթմ, որը կիրառելի կլինի նաև շարժական սարքերի համար: Մենք ներկայացնում ենք ալգորիթմի ձևափոխությունը՝ օգտագործելով նման բլոկների շեղումների վիճակագրությունը: Այս մոտեցումը նվազեցնում է հաշվարկների ժամանակը մոտավորապես 10-30 անգամ, ինչը դարձնում է ալգորիթմի աշխատանքը ինտերակտիվ նույնիսկ շարժական սարքերի վրա: Հոդվածը ներառում է փորձնական արդյունքները և ալգորիթմների համեմատությունը, ինչպես նաև ցույց է տրված մեր մշակած մեթոդի առավելությունը տարբեր պատկերների վրա:
; Закрашивание (завершение) цифровых изображений это процесс заполнения неизвестной области информацией с известной области изображения. Благодаря развитию мобильных технологий есть потребность в использовании алгоритмов закрашивания на мобильных устройствах для таких применений как удаление объектов, реставрация изображений и т.д. Алгоритм закрашивания основанный на экземплярах один из наиболее известных и эффективных алгоритмов закрашивания, но тем не менее он достаточно медленный для реализации на мобильных устройствах. Цель данной статьи разработать высоко эффективный алгоритм закрашивания применимый для мобильных устройств. Мы представляем модификацию алгоритма, используя статистику сдвигов похожих блоков. Данный подход сокращает вычислительное время около 10-30 раз, что делает работу алгоритма интерактивной даже на мобильных устройствах. В статье включены эти экспериментальные результаты, а так же сравнение разработанного алгоритма с алгоритмом закрашивания основанного на экземплярах и показано преимущество нашего метода на различных изображениях.

Նույնականացուցիչ:

oai:noad.sci.am:136026

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 4, 2021

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jul 29, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

27

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://noad.sci.am/publication/149663

Ցույց տալ նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տալ նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտներ

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն