Առաջարկվում է ալգորիթմ և համակարգչային ծրագիր անձնավորված ինտերակտիվ շախմատային ուսուցման համար: Աշխատանքը սկսվում է որոշ ստանդարտ շախմատային ուսուցման մոտեցումների վերլուծությամբ՝ նշելով դրանց առավելություններն ու թերությունները, հատկապես անձնավորված և ինտերակտիվ ուսուցման վերաբերյալ: Ապա ներկայացվում է ալգորիթմը՝ որպես շախմատային ուսուցման առաջարկվող մոտեցում, որը, կախված աշակերտի ունակություններից, ցուցաբերում է տարբեր մոտեցումներ, հետո նկարագրվում է առաջարկվող ալգորիթմի իրականացումը, որը ներառում է դրա ներգրավումը RGT Solver փաթեթը եւ շախմատային շարժիչների հաղորդակցման գործիքը՝ ներկայացնելով ուսուցման կառավարման և ընթացքի կարգավորման եղանակները: Ցույց է տրվում նաև շախմատային վերջնախաղի ուսուցման հիմնավոր օրինակ:
;
Предлагается алгоритм и программное обеспечение для персонализированного интерактивного шахматного обучения. Статья начинается с анализа некоторых стандартных подходов обучения шахматам, перечисляя некоторые их достоинства и недостатки, в особенности, касающиеся персонализированного и интерактивного обучения. Далее определяется алгоритм как подход к обучению шахматам, предоставляющий вариативное поведение в зависимости от конкретных навыков студента. Затем описывается применение предложенного алгоритма, которое включает интеграцию с пакетом RGT Solver и инструментом контроля взаимодействия шахматных программ, предоставляя механизмы контроля обучения и фиксирования результатов прогресса. Также приводится конкретный валидный пример обучения эндшпилю.
oai:noad.sci.am:136019
Mar 4, 2021
Jul 29, 2020
13
https://noad.sci.am/publication/149647
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Sedrak Grigoryan, Developing Interactive Personalized Tutors in Chess | Mar 4, 2021 |
Բերբերյան Լևոն
Գրիգորյան Սեդրակ Հակոբյան Նաիրի Վրթանեսյան Հովհաննես
Գրիգորյան Սեդրակ
Берберян Левон
Grigoryan Sedrak
Grigoryan Sedrak Hakobyan Nairi Baghdasaryan Tadevos